torstai 23. toukokuuta 2019

Omenapuutuholainen

Meidän omenapuuhun on iskenyt tuholainen. Se on sellainen karvainen ja se syö puun oksat ihan paljaaksi, se riipii kukat puusta ja syö nekin. Se on ihan hiljainen ja iskee salakavalasti kun käännät selkäsi.
Kukaan ei huomaa mua täältä

Tuosta napsasen ihan pienen oksan

Sitkeä oksa

Ne kattoo mua

Mitään en ole tehnyt

Tuossa onkin oikein iso kukka

Ei irtoo ihme sitekee puu

Wau miten iso puu

Jospa samalla lepäisi

Mä revin ja raastan

Kohta tää kyllä irtoo

Jospa mä näytän sille vähän tassua

Taidan tukehtua näihin lehtiin

Nyt meni niskatkin ihan  vinksin vonksin

Mä en kyllä luovuta

Miten hyvän makuinen kukka

Tää on sulle mamma
Tämä on mailman ihanin omenapuutuhooja ja sydäntenmurskaaja ja minun rakkauteni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti