perjantai 10. marraskuuta 2023

Nyt se myrkyn lykkäs tuumii Rose

 ´Rose kertoo: Ette voi kuulkaa kamut uskoa, mun mammani on siirtänyt mun sohvan ihan väärään paikkaan. Olen ihan varma ettei nyt tule uni silmään tai sitten näen painajaisia. Miksi ihmeessä pitää siirtää mun sohva , sitä ihmetteli iskikin. Niin ja sitten mun pörröpetikin on väärässä paikassa, onneksi edes kaksi petiä on pysynyt oikeilla paikoillaan.


Tänään on myös satanut vettä koko päivän ja aina kun mä tulen ulkoa sisälle niin mamma juoksee jonkun pyyhkeen kanssa ja yrittää napata mun tassusta kiinni , selittää jotain jalkojen kuivaamisesta, mutta minäpäs olenkin taitava väistelemään ja painelen vauhdilla mamman sänkyyn turvaan. Hauskinta on kun mamma kiljuu ilosta kun olen niin taitava tyttö.


Mutta on mamma ollut oikein kivakin tänään se oli tehnyt minulle virikkeistämispussin ja hetkessä minä löysin sen ja siellä oli herkkuja minulle, oli sillä jokin hassu nimikin joku roskapussi ja mamma kyllä kiljui ilosta kun minä löysin sen herkkupussin. Sellainen päivä minulla tänään. Hyvää viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti