sunnuntai 20. elokuuta 2017

Merellisiä tunnelmia

Tänään pääsin KePon kanssa kalaan. Ei ollut tämäkään minun lajini, ensin tuuli vei kalapussin mereen, sitten kaatui matopurkki ja kansi lensi mereen ja seuraavaksi siima meni niin sotkuun ettei mitään määrää. Yhden kalan melkein sain mutta sekin pääsi karkuun, luulen että se olisi ollut iso. En kuulemma ole perinyt äitini ja isäni kalastusgeenejä, no ei niitä minulle ole riittänyt kun veljeni on saanut ne kaikki. Paikka missä käytiin kulkee nimellä "mummunkolo" kun äitini on sieltä kalastanut tosi isoja kalansaaliita yhdessä isäni kanssa.  KePo sitten nyki noita ahvenia mielin määrin joten savuahventa on tulossa. Ei me Pilven kanssa koko aikaa jaksettu matoa liottaa vedessä tai KePon mukaan minä ruokin niitä kaloja koska madot katosivat mutta kalaa ei tullut.
Tuulitukka

Tuuliturkki

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa..

Ei lähdetty mamman kanssa risteilylle vaikka minä oisin halunnut

Mamma ei saanut kaloja ja niin se ryhtyi kuvaamaan minua

Kyllä on pölyt turkista tuuletettu

Pilvi on niin ihana kuvattava

Nyt Pilveä nukuttaa se on tuo meri-ilmasto.
No täytyyhän meidän laittaa tähän sitten KePonkin kuvat ja joku kalankin kuva että on todistettu, että KePo niitä kaloja sai, joita siis nyt savustaa.
Ensimmäinen kala

Toinen kala, loppuja ei sitten antanut enää kuvata .
Saatiin tai siis Harry sai myös kissankaloja, eli särkiä, kissat tykkää niistä ja koiratkin kyllä popsii makoisiin suihinsa ne. hauska iltapäivä ja varmaankin sitä kuuluisaa laatuaikaa. Aamupäivä menikin sitten näitten isompien karvakavereiden kanssa yritettiin hieman taas turkinhoitotoimenpiteitä joista BB ei sitten tykkää yhtään.
Luonnonlapsi BB

Minun pieni Biancani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti