perjantai 6. helmikuuta 2009

Namupalan Bella Madonna


Tänään minun blogissani alkaa uusi sarja nimeltä minun koirani. Tulen kertomaan kaikista koiristani tärkeimmät luonteenpiirteet ja kaikki sellaiset pikkuiset erikoisuudet mitä minun haukuistani löytyy. Ensimmäisenä esittäytyy Namupalan Bella Madonna lempinimeltään "Peltsi" tai oikeastaan useimmin koko lause kuuluu: Tule tänne iskin oma Peltsi. Bella on KePoni ehdoton suosikkikoira ja sen Bella osaa käyttää hyödykseen, Bella istuu joka aamu Harryn vieressä ja viimeinen leipäpala menee aina Bellan suuhun. Aina on tilaa Bellalle, sohvalla sängyssä. Bella on luonteeltaan hienohelma, ei kastele turkkiaan uimalla, jos pakko on niin tassut voi ihan vähän kastella, Bella ei ole koskaan rapainen vaan aina puhdas. Bella on avoin vieraita ihmisä kohtaan ja Bellan kanssa voi liikkua ihan missä tahansa. Bella rakastaa kaikkia meidän muita eläimiä ja kissat pitävät kaikista meidän koirista eniten Bellasta, onhan Neste-OIli viettänyt ensimmäiset päivänsä Bellan hännässä kun Oili meille tuli. Bella on luonteeltaan oppivainen ja helposti koulutettava. Bella oli myös pennuille todella hyvä äiti ja imetti pennut ihan luovutukseen asti. Bellalla on aina ollut hyvä ruokahalu ja hieman on pitänyt rajoittaa herkuttelua, sillä Bella lihoo aika helposti. Vartiointiviettiä Bellalla ei juurikaan ole vaikka vieraista Bella aina ilmoittaa parilla haukulla.



Tämä on minun passikuvani joten en hymyile yhtään , mutta heilutan kuitenkin hännän päätä ihan pikkuisen.



No voin minä vähän hymyillä.



Minä ja Naukkis nukutaan aina yhdessä.



Hienointa minussa on minun housuni, ne ovat tosi isot ja kauniit. Minä siis olen Bella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti