torstai 9. elokuuta 2007

Pihalla tapahtuu ainakin meillä


Hellettä ja taas hellettä, luulisi koirien makaavan ja odottavan ilman viilenemistä mutta ei puhettakaan, jopa Bella kävi lammessa kastelemassa etutassut, joten varmasti lämpöennätys on tänään syntynyt. Ainoa ikävä puoli asiassa on, että sitä ei ehtinyt ikuistamaan kameralla koska se kesti niin vähän aikaan nimittäin se Bellan "uinti". Minä siirsin pari maitotonkkaa ja Diwa päätti siirtää minun ainoan pihatonttuni ja se siirtyikin ajasta ikuisuuteen kuten voitte nähdä.



Katso mamma tämä meni ihan rikki, se vain putosi minun suustani.



Rikki mikä rikki, miten se sillai luiskahti, kun pieni eläin vain siirsi tontun paikkaa.


Minä siis siirsin maitotonkat toiseen paikkaan ja niitä piti joukolla ihmetellä mitä tämä nyt tarkoittaa tuleeko meille lehmä vai mitä?



Paras jäädä tähän vartioon kyllä tässä jotain varmasti tapahtuu



Väsyttämään tämä tonkkien vartiointi alkaa, tuleekohan ne lehmät?


 Mutta mitäs tuolla naapurissa mahtaa tapahtua, ai siellä taidetaan muuttaa, ei kait me olla haukuttu liikaa?.



Tai eihän me haukuta se on Turri joka hoitaa sen puolen.



Bella leiki mun kaa, jookos Bella mä haluan



No painiotteluhan siitä sitten syntyikin , tasapeli 2-1


Ja sitten Diwa lähti uimaan ja muut jäivät lekottelemaan nurmikolle. Lopuksi vielä illan hämärtyessä täytyy tarkastella onko kaikki kunnossa ja tänään vartiovuorossa oli Luna.



Kaikki kunnossa nukkumaan. Hyvää yötä.


 


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti