torstai 22. marraskuuta 2007

Voiko ihanammin päivän enää alkaa?


Eilen oli viimeinen sairaslomapäiväni ja tänään oli siis lähdettävä töihin ja jätettävä Lotta kotiin. No eilen iltapäivällä yllätin Lotan kissan"hiekkalaatikolla"ja tietysti keskustelumme päättyi siihen, että se ei ole pienelle koiralle sallittua aluetta, vaikka hiekkalaatikossa ei hiekkaa olekkaan vaan puupellettiä ja ehkä kissankakkaa. No illalla Lotta ei minun nähteni kakannut lainkaan ja jo illalla olin varma että Lotta on syönyt puupellettejä ja ne ovat turvonneet Lotan vatsassa ja nyt ei kakkaaminen ei onnistu. Harry kyllä antoi oman lausuntonsa, jota en voi tähän kirjoittaa koska se oli  kielletty n. 15 v ainakin. Aamulla hertätin Harryn klo 5.30, koska olin ollut Lotan kanssa ulkona ja jokainen aamu Lotta oli kakannut ja nyt ei mitään joten olin varma, että lääkäriin on lähdettävä ja pian. Harry pomppasi (älä ota ihan todesta tuota sanaa pomppasi) ylös sängystä ja silloin tuli sellaista tekstiä mikä on kielletty ainakin 18 v, sillä Harry astui koiran kakkaan, se vain pursui varpaiden välistä, Lotta ei ollutkaan umpinainen, oli vain ehtinyt jossain välissä käydä vääntämässä pötkön tai taisi niitä olla kolme Harryn sängyn viereen mistä en niitä ollut huomannut ja pahinta kaikista minua nauratti niin kamalasti, mutta Harryä ei naurattanut yhtään ja sekin nauratti minua. Harry hyppi yhdellä jalalla kylppäriin. Hassua kuinka iloinen sitä voi olla yhdestä koirankakasta ja heti aamusta.



Olinkohan se minä via olisiko ollut Diwa, no taisin olla minä.



Lotta kävi tänään ensimmäisen kerran vaa´alla ja painoi komeat 16, 2 kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti