perjantai 4. tammikuuta 2008

Voiko ihanammin aamun enää alkaa


Olen tänään saanut kokea koiranpennuntujen syntymän ihmeen. Olin saanut luvan mennä seuraamaan Sadun Siiri-koiran synnytystä ja eilen iltapäivällä ajelin kohti Halikkoa.  merkkejä oli jo ilmassa, mutta mitään ei kuitenkaan illan päälle tapahtunut. Alkoi jännittävä yö, aamulla klo 6 sitten vihdoin alkoi tapahtua ja ensimmäinen pentu syntyi mailmaan. En ole koskaan päässyt asiaa vierestä seuraamaan ja oli se hieno kokemus. Aivan upeata oli että kaikki pennut olivat terhakoita ja pirteitä ja Siiri niin ihanan hyvä äiti. Kiitos vielä kerran Sadulle, että sain olla mukana todistamassa tätä upeaa tapahtumaa ja ottamassa oppia, jos meilläkin joskus on omia pentuja. Kun tulin kotiin niin kyllä minua haisteltiin, että missä ihmeessä sitä olen ollut ja mille ihmeelliselle minä tuoksun.



Syntymän ihme. Onnea vielä Sadulle sinne pentulaatikon reunalle ja rapsutukset Siirille ja vauvoille.


 Olen ollut poissa siis sähköpostin äärestä ja saanut postiakin. Lotan Kim sisko oli lähettänyt kuvia.



Schöne grüße von Schwesterlein Kim (Conchita)



Uuden vuoden postiakin oli vielä saapunut.



 


 


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti