maanantai 12. joulukuuta 2011

Hävetti oikeesti aamulla klo 5:45


Lähdin tänään normaaliakin aikaisemmin töihin  jo klo 05:45 ja juuri kun olin saanut itseni pakattua autoon kasseineni ja pusseineni niin eikös meidän Naukkis tallusta tietä pitkin kotia kohti, niin minä heti soittamaan KePolle ja puhelin soi ja soi ja vihdoin KePo vastasi niin silloin huusin puhelimeen: "Päästä Naukkis siälle" ja KePo vastaa jotain mistä en saanut mitään selvää niin minä vastaan entistä kovemmalla äänellä :"Älä ole pöljä vaan päästä Naukkis sisälle. Seuraavaksi puhelimesta kuului selvällä suomen kielellä , kuka on Naukkis ja ääni ei ollut Kepon. ANTEEKSI oli ainoa sana mitä sain suustani. Kun pääsin töihin selvitin, että oli sitten tullut herätettyä eräs Jani tuolta Lahdesta. Mä en enää koskaan näppäile numeroita ilman silmälaseja pimeässä autossa. Myöhemmin päivällä lähetin anteeksipyynnön Janille ja sainkin sitten vastaukseksi hyvän joulun toivotukset. Olen saanut aivan ihania kuvia ja tässä niitä nyt ihailtaviksi.



Rivalta on tullut ihania talvisia kuvia



Perheen molemmat pojat Riva ja Dali



Olisiko jokin nami tarjolla kun seison näin kauniisti.



Tosi komea nuori uros on Rivasta kasvamassa.



Joulukuustakohan ne Riva ja Dali tässä etsiskelevät.



Kaksi söpöä metsässä.



Tuonneko ne meni ja minä jäin tänne.



Belunan Magic Riva


Sitten olen saanut hauskan kuvan Betun perheeltä.



Betun mamma oli Pariisissa käymässä ja sai Betu kuulemma muitakin tuliaisia kuin tämän baskerin.


Lisää talvisia kuvia



Hip hip hei täältä saapuu Lyyli huoleton



Nyt kuule ipana minä annan sinulle kunnon lumipesun



Mi riekutaan ja möyritään ja tullaan lumisiksi.



Ihanaa talvi on tullut.



Belunan lapset Mandy ja Lyyli



Kumpi voittaa



Mandy ohittaa kurvissa



Nyt ei jaksa enää riehua tuon ipanan kanssa.



Lyyli



Belunan Magic Lyyli



Hauskan lenkin jälkeen on kiva nukahtaa tuumii Belunan Kingly Mandy



Samaa mieltä on Lyyli



Ja kaikkein parasta se on tehdä yhdessä.


Kiitos hauskoista kuvista ihanaa kun jaksatte niitä lähetellä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti