tiistai 3. tammikuuta 2012

Eläinhoitolassa


Tänään oli taas hauska tapahtuma kun pääsin käymään eläinhoitolassa, siellä järjestettiin vapaaehtoisille tilaisuus, eli se tarkoitti, että on mahdollista päästä tekemään vapaaehtoistyötä eläinhoitolaan aina kun se itselle sopii ja tietystikkin sen tulee sopia myös hoitaolan elämän menoon. KePo on kyllä vähän sitä mieltä, että minun tulee ensisijaisesti panostaa tähän omaan "hoitolaani" ja niin tietystikkin teen, mutta pienen palan voin itsestäni jakaa myös eläinhoitolan eläimille aina silloin tällöinTitenkään en hoitolaan mene silloin kun meillä on vauvoja vaan vauvat ovat silloin ykkösasia ja ne hoidetaan viimeisen päälle, jotta pienokaiset saavat hyvän alun elämälleen. Että voi olla ihanaa kun minun "äitiyslomani" kohta alkaa kaheksan viikkoa vapaata vaikka se työntäyteistä voi ollakkin mutta se työ on niin ihanaa ja tuoksuu mailman parhaalta tuoksulta nimittäin pennuntuoksulta. Mutta hetki pitää vielä malttaa ja sitten on vauvojen aika tulla.


Madam Lotta 43 vrk


Nyt pikkuisilla leo-vauvoilla on jo karvapeitekkin ja ne alkavat olla ihan valmiita pieniä koiria, vain luuston luutiumista tapahtuu vielä 42-45 vrk aikana. Nyt kun vauvat vielä savat kehitetyksi itselleen aivot niin sitten ollaankin siinä vaiheessa että syntyminen voi alkaa.



En väsy ihailemaan näitä Lotan pallovatsakuvia , minusta Lotta on vaan niin kaunis.


Lotan lapsella BB;llä sitten riittää ideoita, BB on luolakoira tai rämemajava?



Voiko tänne mennä



Tänne mä ainakin pääsin



Höh miksi ei voi mennä luolaan.



Mä luulen että mä menen tänne kuitenkin.



Tai sitten mä menen ihan muualle.


Minusta tuntuu, että kasvattieni omistajat ovat tehneet uuden vuoden lupauksia kun kasvattaja saa joka päivä iloisen yllätyksen ja en ole edes kerjännyt yhtään kuvia.



Palveluskunta täällä huuhtaa Jyry



Mun ruoka on unohdettu pilkkoa.



Vaikea saada kunnon palveluskuntaa joka tottelisi heti kun koira huutaa



Ei auta muu kuin syödä tämä luu ilman pilkkomista



Että voi olla hyvää mmmhmmm



Pompi, nyt heti pompi



Mamma tää on rikki tää ei pompi vaikka mä käsken



Leikkikaveri heti alas puusta, leikkikaverit ei asu puussa.



Tosi kummallista ei tottele palveluskunta, ei tottele lelut ja leikkikaverikin vain istuu puussa käpy suussa. Syön sitten nämä lumihiutaleet.



Belunan Fazer pentueesta Jyry



Kiitos Jyry kuvista ja terveisistä olet tosi kaunis poika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti