tiistai 31. tammikuuta 2012

Yllätysten päivä


Pennut nukkuivat viime yönä jo pitkän pätkän ja se tarkoitti, että myös minä sain nukkua hieman ja tunsinkin aamulla itseni hyvin energiseksi, joten ensin päätin käydä innolla pyykkivuoren kimppuun joka odotti pesemistään, olipas sitten hämmästyksen sormi ihmityksen suussa kun huomasin laittaessani pyykkejä kuivausrumpuun että koko koneellinen pyykkiä oli muuttunut vaalenapunaiseksi kaikki valkeat pyyheliinat ja lakanat. No onhan vaaleanpunainen kaunis onhan. Sitten ajattelin päivällä kun pennut nukahtivat kaikki yhtä aikaa, että yllätämpä KePon ja laitan hänelle pitzaa kun hän on ollut niin kiltti minulle ja avulias pentujen hoidossa. Ei muuta kuin ainekset kuppuun ja taikina nousemaan ja sitten jauheliha pannulle ruskistumaan. Jauhelihan ruskistuessa päätin käydä kurkkaamassa koneella sähköpostiani ja en todellakaan ollut kauan, mutta kun palasin niin keittiö oli täynnä savua (palohälytin ei varoittanut) , minä olin laittanut levyn millä muovinen taikinakulho oli päälle täysille ja jauhliha pannu oli sitten kylmän levyn päällä. Olipas kamala haju vaikka kuinka tuuletin ja muovikepun pohja oli palanut levyyn kiinni. No ainakin yllätys oli täydellinen ja sitähän minä tavoittelin, eli tänään pystyin yllättämään itseni ja KePon, joten huomenna aion keskittyä vain pentujen hoitoon ja jättää turhan energian varastoon.



Yksi ylitse muiden matkalla huipulle



Eikös olekkin hienot kynnet taas kasvaneet minulle, pääsen tälläkin viikolla manikyyriin



Maito on hyvää ja sillä aksvaa pienet pennut isoiksi. Tänään kun Lotta nousi ylös lattialta oltuaan siinä hetken oli Lotan alla todella iso lätäkkö maitoa, joten tuotanto on hyvällä mallilla



Äidin häntä on ihana nukkumispaikka



Kun olin pieni halusin aina nukkua äidin selän takana niin myös tämä pikkuinen.



Tai äidin kainalossa



Ihana tyyny



Tyyny seis, mutta tyyny vain jatkoi matkaa



Lotta hymyilee onnellisena



Ilmakuva pentulaatikosta



Mitäs pennut sitten näkevät kun aukaiset pienet tähtisilmäsnsä



Pentulaatikon yläpuolella seisässä on tämä ihana ryiju minkä löysin eräältä kirppikseltä.



Koirataidetta



Ja lisää tauluja



Tämän taulun olen saanut muitoksi pennusta Oliver



Aurinkoisia kukkasia, joten eiköhän pentusten kannata kohta avata pikkuiset silmänsä.



Prinsessat nukkuvat vaaleanpunaisen norsun kyydissä



Pattitilanne kumpi väistää



Hyvä on minä käännyn ja minä myös


 



Kauniita unia kaikille


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti