torstai 17. toukokuuta 2012

Vieraita


Tänään Tarja, Perla ja Paloma saapuivat meitä tervehtimään ja Kari oli päätynyt flunssapotilaaksi ja joutunut jäämään kotiin. Kiva kun Tarja jaksoi tulla meille vaikka olinkin kotona vasta puoli kahdeksan, mutta hyvin ehdittiin lenkille ja paljon oli taas puhuttavaa.Perlan ja Paloman kanssa pääsi tänään lenkille  PIlvi sillä en halunnut noita meidän isoja riehumaan tuohon mukaan kun pitkästä aikaa sain nähdä Perlankin. Tytöt kävivät puntarissa ja korkeuskin mitattiin.



Yksi käsky kaksi tapaa ymmärtää.



Menikö hyvin, olinko taitava.



Ai tarkoititko että olisi pitänyt lentää yli olisit heti sanonut niin mäkin olisin hypännyt tuumii Perla.



Metsässä on kivaa.



Minne tästä pääsee?



Minne Perla hävisi.



Mulla on aarre mulla on aarre.



Tule leikkimään mun kanssa.



Kuuntele mitä mä sanon sulle.



Mä olen piilossa ja se ipana ei löydä mua ikinä.



Hei Pilvi on täällä tulkaa katsomaan.



Paljon uusia tuoksuja.



Kotia kohti.

Sitten on pari ihanaa kuvaa Eemelistä.



Tikkana paikalla.



Belunan XL Red Paron "Eemeli" olisiko nimi enne.

Amalia Arma kotikylän impi



Tarkkana pitää olla tuolla Amaliankin kotona.



Ettei vain susi tule ja vie Amalian herkkua.



Sitten on tullut kuvia Kokkolan hilpeiltä tytöiltä mutta laitetaan Mandyn ja Lyylin seikkailukuvia huomenna lisää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti