maanantai 25. kesäkuuta 2012

EI EI EI


Vielä kerran EI, kesällä pitää paistaa aurinko eikä sataa vettä koko armas päivä. Sitten mä tulin töistä kotiin ja voi taivas mä nukahdin sohvalle ja nyt ei sitten silmät aukene millään, aikas hyvin kirjoitan kuitenkin vaikka silmät onkin kiinni. Kuusi märkää koiraa valloitti talon ja hetkessä oli se kuivakin koira märkä ja nyt on rapaa kaikkialla, taidan tosiaan pitää silmät visusti kiinni. Neljä kokonaista päivää pitäisi vielä jaksa töissä ja sitten minulla on viikon loma, enempää en hennonut pitää vaikka olin jo lähes päättänyt että ensi keväänä en pentusia tee vaan pidän nyt kesäloman, mutta nyt onkin sitten sellainen tilanne, että minun tekee mieli koira vauvaa niin kamalasti ja mistään en sellaista löydä  itselleni niin taitaa olla sitten paras keino että jos Bianca sen minulle teksisi. cheeky



Milana mun kukkaistyttö



Päivänkakkaroita



Anteeksi viljapellonsetä mun oli vaan pakko ottaa kuva Milanasta viljapellossa.



Mansikkapaikka



Apilankukkia etsimässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti