maanantai 4. kesäkuuta 2012

Herttanen sentään


Tänään meillä kävi vieraita  sillä Hertta ja Lili saapuivat meitä tervehtimään mikä oli hauskaa. Jos Hertan nimi ei olisi tuo kaunis Hertta niin  hänen nimekseen sopisi Touho, sillä kylläpäs koiranlapsella oli paljon tekemistä. Hertta on tosi hauska pentu, joka osaa viihdyttää itse itseään. Koko ajan Hertta etsi jotain kivaa tekemistä ja Hertta tutustui myös kissoihin.



Täältä tulee Hertta



Mä saan sut kiinni, et sä pääse enää mua karkuun.



Hui joku haukkui



Jännittäviä nuo isot koirat.



Mitä nyt tapahtuu



Juomapaussi



Mä taidan mennä katsomaan Diwaa



Diwa puhui mulle, se on ihana.



Hertan uudet "vaatteet" päällystävät selkää.



Kukas täällä asuu?



Mä löysin saaliin.



Mitäs nyt puuhaisi?



Mitäs minun ruskeat silmäni tuolla näkevätkään?



Ihania keppejä joita voi pureskella



Tuolta tulee vieraita.



Ja nyt rupes monttu suurenemaan.



Ihan varmasti tässä oli äsken mato.



Tässä talossa ei ole kellaria, mä rakennan sen.



Musta tulee isona jalkapallotähti mimmi liigaan.



Kohta Hertta tekee maalin.



Siis mitä pitää lähteä kotiin, enhän mä ole ehtinyt tehdä vielä mitään. Kiitos Hertta ja Lili kun kävitte ja LIlille erikoiskiitos ihanista pullista, ne olivat tosi maukkaita.

Eemeli on matkustellut perheensä kanssa ja sieltä sain hauskoja kuvia, Eemeli on käynyt Kuusamossa asti ja hyvin oli matka sujunut.



Ensin nautitaan terveellinen aamupala, koska ollaan lähdössä matkalle.



Sitten tehdään matkaeväät.



Minä ajan tulkaa jo kyytiin.



Karavaanari on kaikkien kaveri kuten Eemelikin.



Unilelukin tuli mukaan matkaan.



Ja kotona ollaan yhden pysähdyksen taktiikalla. Kiitos kivoista reissukuvista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti