tiistai 7. elokuuta 2012

Belunan Kingly Moriz "Moose"


Sain tänään niin kauniita kuvia Moosesta, että en voi lakata näitä ihailemasta, kiitos Teija, että sain kuvat käyttööni.





Belunan Kingly Moriz "Moose" ihka ensimmäisestä omasta pentueestani.



Moose on myös XL-pentueeni iskä ja  13 kaunista lasta Moose saikin aikaiseksi.



Lämöiset terveiset ihanalle hunajanallelle perheineen toivottaa koko Belunan lauma palvelijoineen.

Omien hunajanallejen kanssa ollaan sitten taas lenkkeilty ja nyt minä päätin, että tänä vuonna käyttäydymme kauniisti marjastajia ja sienestäjiä kohtaan, koska ymmärrän itsekkin että on ihan turha huutaa  "se on ihan kiltti, ei se tee mitään" kun lauma 60 kg painavia karvakasoja syöksyy kohti ämpärinsä takana kyyhöttävää marjastajaa, joka kauhulla odottaa mitä nuo pedot joiden kielet roikkuvat polvissa ja korvat lepattavat kuin lepakolla oikein aikovat. Vaikea saada marjastajaa tai sienestäjää uskomaan ne haluavat vain kurkistaa sun ämpäriin. Joten tänä vuonna valitsemme lenkkeilymaastot siten että yhteentörmäyksiä ei tule ja kaikille jää hyvä mieli.



Minne katoavat mun karviaismarjat?



Kuka on syönyt mun viinimarjat?



Kuka aikoo syödä mun omenat?



Jo punertuu omenan poski kohta mä sen nappaan.



Kyllä me vartioidaan ettei kukaan pääse omena varkaisiin! Olisikohan nyt "pukki" kaalimaan vartijana.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti