torstai 16. elokuuta 2012

Muutakin elämää kuin koiraelämää


Minulle aina sanotaan, että minulla ei ole mitään muuta elämää kuin koiraelämää, mutta se ei pidä paikkaansa , sillä minulla on myös ollut 40 vuotta työelämää ja sen ajan olen viettänyt saman työnantajan palveluksessa. Olen jo 40 vuotta turvannut Suomen energiataloutta  tuolla Naantalin öljynjalostamolla Nesteellä. Tämä työelämä on ollut hyvin värikäs matka ja päivääkään en vaihtaisi pois minulla on hyvä työnantaja ja niin mahtavan ihania työkavereita.



Naantalin jalostamo

Mutta sitten takaisin tuohon minun toiseen elämääni tuohon koiraelämään. Tänään kävin taas huoltamassa Maxin kynnet, sillä Maxhan on myyty kynsien leikkauspalvelulla. Tänään oli erikoistarjous ja samalla leikattiin myös Mikin kynnet. Sitten putsattiin Maxin korvat, sillä minun Max antaa puhdistaa korvat ja leikata kynnet ilman mitään vastaväitteitä. Maxin kesäturkki oli jo kasvanut aika moiseksi, joten kyllä pojalla turkki on ennen talventuloa.



Max, koira on kuin iso nallekarhu.

Alkaapas kalenteri taas täyttyä kaikista tapahtumista ihan tiuhaan tahtiin. Tulee varmasti hauska syksy niin on monenlaista tapahtumaa.



Pilvi grillaa  KePon kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti