lauantai 27. syyskuuta 2014

I vko

Tänään on saavutettu virstanpylväs, sillä pennut täyttävät kokonaisen viikon. Viikko on kulunut rattoisasti, syöden ja hoivaten ja nauttien. Pennuille on tehty kaikenlaisia virikkeitä pentulaatikkoon olen tehnyt mäkiä , eli piilottanut tyynyjä peiton alle niin että nuo lakaudenprinsessat oppivat selviytymään elämän ylä- ja alamäessäkin. Leluja on monen moisia ja vaikka silmät ovat vielä kiinni niin toiset lelut ovat vaan parempia kuin toiset.
 Tämä tiikeri on osoittautnut erittäin mieluisaksi unileluksi ja jompikumpi on aina sen vieressä, tai päällä nukkumassa. Tässä  pikkusisko näkee unta tiikerin metsästyksestä. Isosiskolla onkin sitten aivat muut asiat mielessä.
Matkalla taas valtausretkelle

Tässä tyynyllä onkin niin paljon parempi nukkua.
Kaksoset

Mä olen niin piilossa

Terve mä olen täynnä maitoa
 Sitten viralliset nasukuvat, joista oltiin sitä mieltä että kamalaa hommaa ja keuhkot halkee kun pitää huutaa niin paljon. Paloma äiti suhtautui rauhalliesti lastensa kiljumiseen.
Pikkusisko

1 vkoa
Isosisko

Tänään leikattiin myös kynnet juhlan kunniaksi, sillä ne olivat todella pitkät ja se leipominen mikä käy Paloman vatsakarvoissa niin on todella voimallista.
 Sitten Paloman nasu kuva, jotta voidaan tarkastella ovatko lapset äipän näköisiä vai iskän
Iskä Nestori
Nämä rakkauden prinsessat tuntuvat olevan KePollekkin niin rakkaita  (arvatkaa vaan myöntääkö), etteivät minun nimiehdotukseni sitten millään kelpaa, nyt ollaan menossa ehdotuksessa nro 66 ja vieläkin etsitään mitkä olisivat juuri näiden ihanuuksien nimet. Ehkä nimetkin vielä saadaan selville kun oikein yritetään. Olisin halunnut julkaista nimet tänään mutta se ei olut mahdollista koska olemme yksimielisiä vasta nimen ensimmäisestä sanasta ja se on Belunan..
Sitten olen saanut nimpparionnittelut Eemeliltä.
Eemeli sopii hyvin tuohon kauniiseen maisemaan

Pyysitkö tuomaan tämän tynnyrin

Apupoika Eemeli aina valmis auttamaan

Virallinen nimpparionnittelukuva ihana koira ja auringonkukka.
 
Rudolf lähettää myös terveiset tuolta kauniista Koveron maisemasta


Hienot on lenkkimaastot

Muru

Rudolfin kotiseudulla oli jo luntakin mutta onneksi nyt sai syksy tulla

Rudolf ja putoavat lehdet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti