perjantai 24. huhtikuuta 2015

Koiranpäivä

Belunalaiset toivottavat kaikille ystävilleen hyvää koiranpäivää.
Ystävättäreni kyllä totesi aamulla kun toivottelin hyvää koiranpäivää, että meillä on koiranpäivä ihan jokainen päivä, niinhän se tietenkin pitääkin olla. Koiranpäivän kunniaksi kaikki saivat possun korvan, se on tietenkin kaikkien herkkua.

Taiga kertoo: Tänään käytiin taas pitkällä lenkillä, minä en olisi millään viitsinyt mutta pakko oli jaksaa kun mamma oli niin innoissaan siellä metsässä, niin minäkin yritin teeskennellä että kyllä jaksaa. Kuulin kun mamma sanoi, että minun pitää vielä tänään ottaa niitä hiton matolääkkeitä, no en taida ainakaan heti suostua. Minulle ei ole tänään tarjottu mitään herkkuja vaikka on kuulemma koiranpäivä siis minun päiväni. Olen saanut vain maksaa, kieltä, kananmunia, moussea, neuta ja naudanmahaa, aika heikot eväät ai niin sainhan minä aamulla jonkun kalkkunankaulankin, no se oli aika maukas.
Nyt mamma huutelee ja minun pitää mennä katsomaan mihin se yrittää piilottaa ne inhottavat matolääkkeet. Hyvää viikonloppua teille kaikille ja olkaa kilttejä koirillenne ja voitte te olla kissoillekkin, kun niillä raukoilla ei ole omaa päivää.

1 kommentti:

  1. Taiga olet niin oikeassa, et ole ollenkaan saanut mitään herkkuja tänään. ;)
    Hyvää viikonloppua myös sinne!

    VastaaPoista