tiistai 14. huhtikuuta 2015

Taiga & Magic

Mitä siitä voi seuratakkaan kun Taiga ja Macig yhdistyvät, eli Taiga vom Löwengarten ja Belunan Magic Nelson, no siitä seuraa että Taigan masu on täynnä pieniä ihmeitä. Olen niin onnellinen Belunan kenneliin syntyy leovauvoja vkolla 20. Olimme ultrassa tänään ja siellä näimme ihania pieniä pentusia.  Taiga lähettää kiitokset rakkaalle Nelsonille tulevalle isukille, teit miehen työn. Taiga oli hyvässä kunnossa ja vauvat olivat ikäänsä vastaavan kokoisia ja liikkuivat kovasti. Vähän minä itse tätä epäilin niin paljon Taiga on tuon syömisen kanssa vehkoillut, kaikki on hyvin kun mamma syöttää kädestä ja mieluummin herkkuja.
Tuleva äiti

Minullekko vauvoja?

Taiga is pregnant - Taiga on kantava


Taiga vom Löwengarten

Mun rakas
Belunan Magic Nelson

Minustako isä?

JIpii minusta tulee isukki.


Olen ylpeä.

Ihana komea Nelson

Mikä mies.

Tuleekohan niitä lapsia paljon.

Joudunkohan minä niitä hoitamaan, synnytykseen en ainakaan mene mukaan.

Terkkuja Taigalle me saadaan vauvoja.
Tässä kuva yhdestä Taigan ja Nelsonin vauvasta. Onkohan tullut isäänsä vai äitiinsä, sen saa jokainen päätellä ihan itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti