tiistai 16. helmikuuta 2016

Pikku harmia

Heti aamusta jouduin lähtemään käymään tuolla lääkärillä, inhottava vaiva kauniina talvipäivänä, no nyt on pillerit ja kaikki hyvin. Koirat ihmettelivät mihin se mamma lähti heti aamu tuimaan ja ihan yksin. Tänään olemme harjailleet turkkia tai siis minä olen yrittänyt vastapelurit ovat olleet vaihtelevaa mieltä, vain Lotta on sitä mieltä että harjataa ja vielä harjataan ja vieläkin voitaisiin harjata. Katselin tuota Rompun turkkia ja tulin siihen tulokseen että taidan päästä aika vähällä.
Roomeo

Talviturkissa ei palele yhtään

Oikea hurmuri tuo Roomeo.
 Minun puhelimeni on ollut niin surullisen näköinen, että oli pakko hieman minunkin sitä duunata.
Eihän tuota pientä palaa joka puuttuu edes kunnolla huomaa, vai huomaako?
 Minun koirakirjakirjastoni on nyt hienosti aakkosjärjestyksessä, 109 erilaista koirakirjaa löyty hyllystäni 
Koirakirjoja

Lisää kirjoja
Kaikkia kirjoja yhdistää sama asia ne kertovat koirista muodossa tai toisessa, on minulla kanakirjakirjastokin, mutta siellä on vain yksi kirja ja kissakirjakirjastossa on kaksi kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti