lauantai 16. huhtikuuta 2016

Launtain eloa

Tänään oli kaunis lauantai päivä ja aamusta lähdettiin meidän toipilaan kanssa katsomaan metsän ihmeitä. Lotta ei saa vielä "riehua" muiden kanssa ja sen takia harrastamme hieman rauhallisempaa liikuntaa mummon kanssa. Mummo joutui tekemään eilen reklamaation eläinlääkäriasemalle, koska heidän antamansa suuhuuhde on Lotan mielestä yököttävän makuista ja asemalla oltiin todella pahoillaan ettei heillä ollut lihanmakuista suuhuuhdetta.
Mummoa hymyilyttää

Ihana mummoni

Ihana sää mistä koirakin nauttii

Miksi ei mennä tuonne suolle?

Tuolla oli varmasti joku!

Mä olen valokeilassa

Carlotta Leo von der Seeviese

Muutkin koirat ovat harrastaneet kaikkea kivaa aurinkoisena päivänä ja mm. Oscar on pelannut jalkapalloa, ihan niin kauan että pallo sitten hajosi.
Oscar

Huh tulipas kuuma
En se minä ollut

Tuokaa uusi pallo.
Kissatkin ovat olleet ahkeria ja jaksaneet nukkua koko päivän tosin pieniä vastoin käymisiä on ollut Löpöllä.
Tee jotain äläkä vain siinä kuvaile, tuo otus nukkuu mun paikalla.
Tänään olin myös ystävän kanssa kuuntelemassa Sinun omasi konserttia ja olipas upea konsertti jäi pitkäksi aikaa hyvä mieli ja seura oli ykkösluokkaa.
Sinun omasi

Pentti Hietanen, Angelika Klas ja Maria Lund sekä Jukka Nykäsen johtama orkesteritarjosivat unohtumattoman kokemuksen. Puvut olivat Jukka Rintalan.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti