keskiviikko 27. heinäkuuta 2022

Voimaeläin

 

Ihminen, joka sielunsa syvyyksissä tuntee yhteyden suteen ja omaksuu luontevasti suden omaksi voimaeläimekseen, kantaa sudenvoimia ja erityisiä, susimaisia ominaisuuksia. Niitä ovat uskollisuus ja kyvykkyys hyvään ryhmätyöskentelyyn. Perhe-elämässä susi-ihmisessä korostuvat suden kaksi puolta: sekä äärimmäinen yhteenkuuluvuus ja uskollisuus perheelle, mutta samaan aikaan myös voimakas halu säilyttää oma vapaus ja itsenäisyys.

Elämän peruskysymyksistä kuolemaan susi-ihminen kykenee suden (ja intiaanien) lailla suhtautumaan osana luonnollista elämää ja kohtaa näin kuolemankin tyynesti ja arvokkaasti. Tähdissä sutta edustaa Koiran tähtikuvio, Sirius, jota monet alkuperäisheimot pitävät kuolleiden asuinsijana.


Minun omat pikku "sudet" tänään metsässä. Nämä kaksi antavat minulle voimaa aivan kuin tuo voimaeläimeni susi. Susi on ollut minulle aina hyvin tärkeä ja seurannut minua elämässäni monin tavoin. 


KePo tietää minun mieltymykseni kaikkeen mikä liittyy susiin joten hieno valinta häneltä minulle synttärilahjaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti