maanantai 25. heinäkuuta 2022

Kärpänen korvassa

 Taas yksi tosielämän kertomus. Perjantaina olimme mustikassa tai siis minä olin mustikassa ja KePo etsi lakkoja. Sanoin metsässä, että minun korvaani meni kärpänen ja epäilin hirvikärpäseksi, KePo ei moista uskonut, mutta kuulin selvästi kun se käveli mun korvassa ja piti ääntä. Yritin kaivaa sitä pois ja vaikenihan se lopulta. Totuus paljastui kuitenkin tänään, sillä vasta tänään sain kärpäsen  pois korvasta ja se ei kyllä enää surissut eikä kävellyt. Siis mulla on ollut  yli kaksi päivää kärpänen korvassa. En edes voi kertoa millä tavalla sen kärpäsen sieltä korvasta ongin pois.


Koirien kanssa oltiin taas lenkillä vaikka lähtiessä ilma tuntui viileältä niin kyllä koirat vaan alkoivat läähättää jo puoli matkassa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti