keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Herkkupalleroita pentulaatikossa


Tänään juttelin pieneläinhoitajan kanssa pentujen ruokinnasta, kun minusta alkoi tuntumaan, että Bellalla alkaa olla suhteettoman suuri työ pentujen ruokkimisessa, kun tissiä vaaditaan kahden tunnin välein ja Bella ei ehdi paljonkaan levähtää syöttöjen välissä. Vaikka pentujen paino on noussut niin ajattelin, että jospa Bellalta ei tule riittävästi maitoa, tai sitten nuo isot pennut vain tarvitsevat niin paljon ruokaa. Keskustelin pieneläinhoitajan  kanssa, että aloitanko lisäruokinnan äidinmaidon vastikkeella, mutta hän oli sitä mieltä, että voin aloittaa pentujen totuttelun kiinteään ruokaan joten tällainen herkkuateria sitten pentuja tänään odotti.



Jokainen pentu sai kaksi pientä jauhelihapalleroa. Pallerot olivat siis jauhelihaa mihin oli sekoitettu kananmunan keltuainen. Hetkessä pallerot hävisivät makoisiin suihin. Pentu ikään kuin imee jauhlihan ja on samalla syödä sormetkin. Joten todistettu on pienet leomme ovat lihan syöjiä.



Ruuan jälkeen pentujen joukkoon oli ilmestynyt tällainen litteä majava?



KePo lapsen vahtina.



Eikös minulla olekkin jo kauniit silmät.


 


Katso äippä mä osaan jo istua. Äippä miksi sinulla on noin pitkä kieli?


.


Kohta mä karkaan täältä leikkikehästä, mä olen kova poika kiipeämään


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti