torstai 10. joulukuuta 2009

Tänään kaikkea kivaa


Kun tulin kotiin hammaslääkäristä odotti minua eteisen pöydällä paketti, jonka oli lähettänyt Mandy Amanda Koiranen Kokkolasta. Innoissani avasin paketin ja ette ikinä arvaa mitä ihanaa sieltä sisältä löytyi, siellä oli kirja joka oli täynnä kuvia Mandystä ja olen lukenut kirjan jo ainakin kaksikymmentä kertaa. Niin suuri kiitos sinne Kokkolaan,ettei sanat riitä sitä kertomaan.



Kirjan ensimmäinen sivu päättyy lauseeseen: " Mun ihmiset käski vielä kiittää mailman parhaasta koirasta eli minusta".



Kirja päättyy sanoihin P.S. Voisitko lähettää mulle sieltä joskus kaverin?


KIITOS VIELÄ KERRAN MANDYLLE LAUMOINEEN.


Pilven kanssa oltiin aglityssä ja opettaja oli todella hyvällä tuulella sillä jopa minä sain kehuja tähän asti vain Pilvi on saanut niitä. Kouluttaja sanoi, että kohta alkaa tunnistaa , että on kysymys agilitystä. JIPII!!!


LOTAN NEUVOLA PÄIVÄKIRJA neljäs vuorokausi (alle 60 jäljellä)


Lotta on voinut hyvin ja ruoka on maittanut. Lotta on oivaltanut, että on jotekin erikoisasemassa, sillä Lotta istuu mielellään minun sylissäni ja nukkuu minun päälläni ja kävelee minun perässäni.Hedelmöitymisen tapahduttua alkaa neljäntenä päivänä tapahtua ja munasolut alkavat jakautua eli 4 vrk kuluttua niitä on jo 16-64 solua. Ja tätä vaihetta kutsutaan morulaksi. Jakautuvat alkiot liikkuvat kohti kohtua hiljalleen ja sinne niiden pitäisi saapua 7-12 vuorokaudessa. Tosi jännittävää.



Pylly vasten pyllyä Lotta ja Bella



Nukuttaa tuumii Lotta ja jatkaa unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti