tiistai 1. joulukuuta 2009

Vierailulla


Tänään käytiin Maxin ja Mikin luona kylässä, kiitos Sadulle ja Petrille maukkaista tarjoiluista ja hauskasta seurasta. Tuo Max on aivan ihana koira, sillä se rakastaa minut aina ihan solmuun, eivät edes omat koirat ole niin iloisia minun näkemisestäni kuin Max on. Miki on selvästi mustasukkainen Maxin saamasta huomiosta. Tänään sain Lotalta shelttipalapelin ja täytyy katsoa josko joulun pyhinä sen ehtisi rakentaa, minulla oli myös leonbergipalapeli, mutta joku oli sen rakentanut eräänä pimeänä yönä, puolet palasista oli kertakaikkiaan syöty ja loput löytyivät ympäri lattiaa, vähän harmitti. Täytyy nyt pitää tästä palapelista parempaa huolta. Sain eilen tuon uuden Lemmikkilehden ja sitä lukiessani huomasin jutun mikä kertoi viime vuoden joulurauhanjulistuksesta eläimille, tällainen tilaisuus pidetään joka vuosi Turussa Mikaelinkirkonmäellä, tämän tilaisuuden järjestää Turun eläinsuojeluyhdistys ja Mikaelin seurakunta. Viime vuonna olimme kyseisessä tilaisuudessa ja se on tosi vaikuttava, paikalla oli suuri määrä koiria,kissoja, vuohia, ja possu. Tänä vuonna kyseinen tilaisuus pidetään 13.12.09 klo 15-16.



Valvova silmä



Kuka minua kyttäilee?



Pakko selvittää mistä on kysymys?



En se minä ainakaan ollut!



Lepotauko on paikallaan.



Pilvi:"Nyt minä kaadan tämän puun ja pudotan Löpön".


Löpö: Hoh hoijaa, turhaa touhua en putoa kiusallakaan.



Löpö: Mitä sä oikein yrität, hassu koira?


Pilvi: Putoa jo!



Voi että nuo jaksaa touhuta,  minä ainakin käyn nukkumaan.


BELUNAN JOULUKALENTERI


Tästä alkaa Belunan joulukalenteri ja pieni pilkadus valoa pimeään ja lupaus joulun lähestymisestä.


Ensimmäinen luukku avataan:


    Onnea Oskarille nimipäivän johdosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti