sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Herttainen päivä


Tänään on ollut ihan herttainen päivä, sillä sen lisäksi että aurinko antoi antejaan oli meillä vieraana Hertta, joka olikin virkeä neito ja niin kauniisti kasvanut. Tosi pelottomasti hertta asteli entisen kotinsa pihapiiriin ja ensitapaaminen oli tietenkin Pilven kanssa.



Täältä tulee Hertta



No mikä se sinä olet ?



Odota mua mä haluan tutustua.



Hei mä muistan sut sä olet Pilvi.



Ei sitten tutustuta, no tottakait mä sut muistan.



Hei missä mun äippä sitten on sithän me tultiin katsomaan.



Ai se on tuolla tarhassa, no voiks se tulla moikkaamaan mua?



Moi äippä, sun karvat on kadonneet, eihän musta tule koskaan noin karvatonta?



Me mennään metsään lenkille se on kivaa.



Tule nyt jo sieltä.



Pääsetkö sinä tänne joka päivä?



Leikitään



Hei miten sä sinne pääsit?



Menit sä tästä?



Vai menitsä täältä alta



Entäs tältä puolelta



Hyvä kun tulit alas kun mä en päässyt sinne.



lenkillä oli kiva vaikka tuon mamman tennarit taisivat kastua ihan märäksi, mutta kuulin kun se sanoi ettei se haittaa.



Kahville, miksi mua ei kutsuttu.



No lepäilen hetken jos vaikka jotain tarjottaisi minullekkin (Belunan XL Black Velvet)



Lotta mammakin sai paljon rapsutuksia Lililtä ja olen ihan varma, että Lili tykkää mustista vaatteista jotka on koristeltu Lotan jäljellä olevalla turkilla. Kiitos Hertta ja Lili oli mukavaa tavata teitä, tulkaa pian uudelleen.

Sitten olen saanut kuvan sohvanvaltaajasta nimeltään Eemeli vai pitäisikö puhau tuolin valtaajasta.



Ensin ne varastavat sydämemme , sitten ne valtaavat tuolimme ja lopuksi nukkuvat tyynyllämme ja ovat niin suloisia.



Kauniin kevätpäivän kunniaksi oli Vesa avannut ulkoilmakauneushoitolan Pontukselle



Komea poikapa sieltä "kuoriutuikin"  Vesan hellän hoidon jälkeen



Belunan Kingly  "Pontus". Kaunis leo herra.

Hieno viikonvaihde kerrassaan kyllä nyt jaksaa taas painaa pitkää päivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti