tiistai 25. syyskuuta 2012

Meillä on villakoirapentue


Pellot olivat edelleen ihan yhtä märkiä kuin eilenkin mutta vauhtia kyllä koirilla riitti, tuosta vauhdista huolehtii kyllä Pilvi. Tänään ei tavattu edes marjastajia, mikä oli heidän kannaltaan pelkästään positiivinen asia. Mutta eihän minun näistä pelloista pitänyt kertoa vaan siitä että meillä on villakoirapentue, en tiedä montako pentua siinä on mutta niitä juoksee kaikkialla. Ne ovat ihanan punaruskeita väriltään ja aika pehmoisia palleroita. Niille etsitään nyt sijoituskohdetta koska en voi pitää niistä yhtään itselläni tai sanotaan en halua.



KePo kyllä epäili, että minulla on jäänyt ainakin yksi viikkosiivous tekemättä. Julistetaampa samlla pieni blogi kilpailu. Kysymys kuuluu mikä on sinusta ärsyttävin paikka mistä  olet karvoja (koiran, kissan, kanin jne) löytänyt. Lähetä vastaus sähköpostiosoitteella arjapirttimaa@gmail.com ja liitä mukaan kuva karvanomistajasta. Parhaat palkitaan ja kuvat julkaistaan blogissani. Vastausaikaa 12.10.2012 asti. Itsellä on eräs tosi ärsyttävä karvan kohtaaminen lähes joka päivä ja en voi ymmärtää kuinka ne karvat  sinne pääsevät mistä minä ne löydän, paljastan oman inhokkini kilpailun päättyessä.



BB on ainoa jolta ei tällä hetkellä putoile turkki päältä, BB onkin aina erilainen nuori.



Näitä polkuja tallan mä viimeiseen asti jos rakkaani kuljet mun rinnallain..



Hyvät alamaiseni kuunnelkaa.



Rapa roiskuu kun Milana painelee



Pilvi yrittää pysyä perässä minkä ehtii.



Onkohan tämä sitä vasenta kiitolaukkaa.



Vai kentie mallia töppöstä toisen eteen.



Koirien menoa on vain niin ihana katsella.



Kuinkas sitten kävikään...taidettiin joutua ojasta allikkoon vai toiste päin



Mutta aina on notkosta noustu



Läpi vaikka "harmaan kiven" tai kaislikon



Mua naurattaa, mä en pudonnut ojaan mä hyppäsin yli.



Metri metriltä mä saavutan sua Milana odota.



Kaverukset parhaasta päästä Pilvi ja Milana



Pitkä on tie kauas.



Lentäen olisit jo perillä.



Pilvi on kyllä sellainen ongelmanratkaisija , laitoin koirat kotimatkalla hihnaan ja ajattelin ottaa kuvan kun ovat yhdessä hihnassa kun ehdin kameran taakse niin eikös Pilvi jo ollut ratkaisemassa miten tuosta ylimääräisestä hidasteesta hihnast pääse näppärästi eroon. TÄmän siitä saa kun ei opeta koiriaan kulkemaan hihnassa ja tuon ongelmanratkaisutaidon Pilvi on ihan itse opiskellut.


Perheessähän kaikilla on oma tehtävänsä ja niimpä Eemelikin hoitaa kotitöistä oman osuutensa.



Kelit alkavat viilentyä ja puita pitää kantaa sisälle.



Eemeli menosa hakemaan polttopuita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti