perjantai 7. syyskuuta 2012

XL vauva 7 kk piipahti tervehtimässä


Minulla oli tänään pitkästä aikaa vapaapäivä, aamulla oli aika ihana tunne kun KePo lähti töihin niin minä kömmin lämpöisten peittojen alle ja nukahdin uudelleen. Herättyäni huomasin, että nyt mun ei tarvi tehdä yhtään mitään tai sitten saan tehdä mitä huvittaa. Tämä yllättävä vapaapäivä tuli minulle kun odotettu vieraani Topi ja Tarja eivät voineet tulla kuten olimme suunnitelleet, sillä Topi oli tavannut koiran jolla oli puhjennut kennelyskä ja emme uskaltaneet ottaa riskiä että se siirtyisi mahdollisesti meillekkin. Tosiasiahan on että jos se on tullakseen niin sen voi saada vaikka tuolta seuraavasta näyttelystä, mutta ei ehdoin tahdoin kuintekaan riskiä halua ottaa kun se on taas pienimuotoinen katastrofi meidän laumassa. Aamulla sitten aamupuuron jälkeen lähdimme pitkälle rauhalliselle lenkille halki viljapeltojen joissa leikkuupuimurit naksuttivat viljaa. Sitten iski kummallinen siivousinto, ei muuten iske kovin usein tuolla voimakkuudella. Sitten shoppailemaan, tosin retkeltä tuli vain ruokaa, koska olivat muuttaneet kaikki vaatteet ihan toisen tyyppisille vartaloille sopiviksi mitä minun vartaloni on. Sitten olikin vuorossa yllätys, sillä Eemli poika tuli käymään ja olipas poika kasvanut kovasti, korkeutta löytyi 80.5 cm ja painoa runsaat 52 kg. Lopuksi sitten pesin BB:n koska aamu varhaisella lähdemme kohti Porvoon näyttelyä.



Hui tuo pieni tuolla aidan takana räksytti mulle.



Yhtä hymyä koko Eemeli poika



Todellakin oikea ilopilleri koko koira.



No nyt mä saan tutkia mikä tämä on josta tulee tuo paha ääni.



Tuo koira tuijottaa tuolla mua se on se Diwa



Eemeli on hienosti opetettu, että hyppää ihmistä vasten vain pyynnöstä.



Belunan XL Red Paron "Eemeli ja tuo vähemmän karvainen eikä niin tasaisesti kasvanut on KePoni.



Eemelillä oli kaunis turkki.



Kiitos vierailusta oli kiva nähdä.



Keijon rusinapoika.



Eemelistä tuli otettua reilut 100 kuvaa ihan hetkessä.



Mikä häntä.



Sitten tuli Lotta mamma tervehtimään poikaansa.



Äiti leikitäänkö?



Ja sitten kattilan kautta kotia. Nuo käytöstä poistetut kattilat ovat mitä painioimpia juomakuppeja pihalle. Haska päivä taidan pitää toistekkin vapaapäivän, nyt sitten pakkaamaan näyttelyreppua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti