torstai 18. lokakuuta 2012

Diwan tulokset


Diwan verinäytteiden tulokset saapuivat tänään, kaikilta muilta osin tulokset näyttivät hyvältä, mutta kilpirauhasarvot olivat sitten viitearvojen ulkopuolella. Diwa sai lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan, joka aloitetaan tänään. Toivottavasti lääkityksestä on nyt apua ja Diwa saa taas rauhassa höpsötellä. Myös spondyloosiin satiin kipulääkitys jotta elämä olisi helpompaa. Kyllä huoli on suuri kun omat koirat sairastavat, onneksi ei ollut mitään vakavampaa sillä aina pelottaa mitä löytyy, tai minua pelottaa niin paljon nuo pahanlaatuiset kasvaimet onneksi ei mitään sellaista.



Mä saankin pieniä pillereitä joita muut eivät saa. Mun apinalle annetaan myös.

Eemeli on varmasti avuliain koira mitä minä tunnen, sillä aina on poika autamassa.



Onko tämä oikea astia tätäkö pyysit tuomaan?



Ok minä tuon odota vähän.

Sitten kauniita kuvia kauniista koirasta. No eipä saanutkaan liittää enää kuvia yritän hetken päästä uudelleen.



Voiko kauniimpaa syyskuvaa ollakkaan.



Belunan Magic Paloma



Upeita kuvia on Tarja ottanut.



Simät tummat niin kuin syksyinen yö.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti