keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Opiskelu viikonloppu edessä

On se sangen mielenkiintoista, kun välillä ihan pieninä hetkinä luulen että olen jotain oppinut ja että jotain osaan, mutta suurimman osan ajasta olen ihmetyksen sormi hämmästyksen suussa. Ei ole helppoa noiden ongelmatapausten ratkaiseminen, vaikka luulee niin ei kuitenkaan tiedä. Onneksi meillä on opettaja joka on luvannut vääntää rautalangasta, toivottavasti se on tehokas konsti. Mutta ei varmasti opi ellei harjoittele ja se on ainoa tapa.
 Milana on vaihtanut turkkinsa lähes kokonaan ja on tällä hetkellä ihan harmaa.
 Salainen tarkkailija
 Me istutettiin taigan kanssa kukkia ruukkuun tai oikeastaan minä istutin.
 Taigan mielestä kukat oliat mielenkiintoisia mutta en minä arvannut että siinä kävisi tosi hassusti.
 Minä menin piipahtamaan sisälle noin 5 minuuttia jos sitäkään ja kun tulin ulos minua kohtasi tämä näky. Sääliä tuntematta oli Taiga sitten muotoillut minun istutukseni uudelleen.
 Voi minun kesäkukka parkaani, no kyllä kait se kivipuutarhakin voisi olla kiva.
Sitä minä en vain ymmärrä miten sai kannettua nuo mullatkin purkista pitkin pihaa. Ilme oli  äärettömän tyytyväisen näköinen ja selvästi odottei että mamma sanoo  taitava tyttö. Ikävä mamma kun ei sanonut yhtään mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti