sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Extreamluento

Tänään oli koiranruokinta luennolla ja nyt kyllä meni ihmetyksen sormi hämmästyksen suuhun sen verran outoa tekstiä saimme kuulla luennoitsijana oli Ilmari Virtanen NEU tuoteiden kehittäjä. No olin kyllä varautunut, että kysymyksessä voi olla mainostyyppinen luento, mutta tämä ylitti kyllä kaikki odotukset. Nyt minulla on paljon tietoa luennoitsijan karppauksesta ja ihottumista ja olen oppinut että minun pitää maadoittaa itseni ja hankkia maadoituslakana niin ja vielä opin sen että minun pitää kävellä avojaloin, koska silloinkin maadoitan itseäni. Opin myös paljon "paskan" koostumuksesta, esim sen että suden "paskasa" on hirvenkarvoja ja hometta ja voi olla myös hiivaa.Tämä johtuu siitä, että susi syö eläimen ruhoja. Vaikea oli kuunnella, sillä teki mieli poistua kun alkoi päässä käydä outo porina.
Lotta ja Taiga
Tuolla se nami luuraa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti