tiistai 18. maaliskuuta 2014

Upeita kuvia upeista koirista

Zorro

Komistus

BOYZONE'S HAPPY FEET

Vauhtia riittää

Upea poika tämä Paloman sulho.
Maxilla oli kaveri kylässä

Tässä sitä vauhtia riitti

Taisi siinä rapakin vähän roiskua

Mutta hauskaa oli.
Roomeo vauhdissa

Tuleeko kesä kohta?

Komea poika tuo Romeo.
Remu poika

Ompas upean värinen turkki

Komea poika

Iso karhu ja pikku karhu

Belunan Magic Remy-Martin
Minun oma Taiga karhuni keksi uuden jutun viime yönä. Otin illalla yöpöydälleni 1,5 l vesipullon ja klo neljä heräsin siihen että joku suihkuttaa vettä päälleni. No Taiga oli ottanut tuon vesipulloni ja nakersi sitten korkin pois ja täysi vesipullo suihkusi kuin shamppanja päälleni, siinä kastui peitot ja lattiat ja tyynyt ja aamutakit ja herätys oli salaman nopea. Hetken kuitenkin kesti ennen kuin tajusin mistä vesi tulee kunnes sain valot ja näin Taigan seisomassa vesipullosuussa. Siis tuo koira ei irrottanut otettaan vaikka vettä suihkusi, no tosin se suihkusi mun sänkyyn eikä Taigan päälle. Minä kyllä kuulin unen läpi että joku nakersi jotain mutta ei vain jaksanut herätä katsomaan mistä olisi kysymys, mutta se selvisi minulle kyllä.
En se minä ollut ja jos olinkin niin se oli vahinko
Tänään lähdimme sitten porukalla Milana, Bianca ja Pilvi katsomaan lääkäri-tätiä ja se täti pisti meidän koiria piikillä, siis käytiin rokotuksilla. Kyllä kolmen koiran kanssa aika hyvin saa yhden lääkäriaseman sekaisin. No niin nyt on koirat madotettu, BB söi matolääkkeet, Lotta söi matolääkkeet, Pilvi söi matolääkkeet ja Milana söi matolääkkeet, Taigan matolääkkeet on matossa, mun housuissa ja hiuksissa ja Taigan turkissa ja ties missä kaikkialla paitsi Taigan mahassa. Taitaa Saksassa olla paremman makuiset matolääkkeet. Mutta miksi se on aina Taiga joka on eri mieltä, ei saa leikata kynsiä, ei harjata turkkia, ei varsinkaan pestä turkkia tai puhdistaa korvia tai antaa matolääkettä. 
ON niitä asioita mistä mä tykkään niin kuin juosta vapaana metsässä ja syödä herkkuruokaa ja nukkua mamman sängyssä ja herätä aikaisin.

2 kommenttia:

  1. Ooh, täältähän löytyi tuttuja leoja.. taitaapa olla Ceelamme Joiku-veli Maxi-kaverin kanssa kuvissa :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä aivan oikein tunnistettu Joikuhan se siellä touhuaa Maxin kanssa.

    VastaaPoista