torstai 17. huhtikuuta 2014

Hyvää pääsiäistä

Belunan kansa toivottaa hyvää pääsiäistä ja huomenna sitten lähdetään katsomaan äitiä ja iskää Porvooseen. Saapas nähdä ketkä pääsevät mukaan. Minulla on aivan ihania ystäviä, en ennen ole edes ymmärtänyt hyvien ystävien arvoa tai sitten minulla ei ole niitä montaa ollutkaan. Nyt minulla on niin ihania ystäviä että kiitä siitä joka päivä. Tänään eräs heistä yllätti minut kerta kaikkiaan, sillä sain valmistujaislahjan.
 Minä olen niin halunnut tuota pöllölaukkua ja tänään sellainen ilmestyi elämääni, KIITOS. Tänään hieman panostettiin myös kodin siivoukseen, että ei tarvitse viettää pääsiäistä koiratarhassa. Pääsiäinen voi tulla.
 Miksi mä olen hihnassa ja miksi tuo kamala elukan kuva taluttaa mua , ei pöllömpi kysymys?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti