perjantai 18. huhtikuuta 2014

Pitkäperjantai

Vaikka tänään on ollut pitkäperjantai niin päivä oli kuin hujauksessa ohi. Se varmaan johtuu siitä että kun on hauskaa niin aika kuluu nopeaan. Tänään lastasimme karvoja tiputtelevan Taigan ja Pilven autoon ja lähdimme kohti mummulaa, missä isä ja äiti minua jo odottivatkin.  Oli kiva kun päästiin käymään ja saatiin hieman autella  äitiä ja isää. Veneeseen piti porata reikä jotta vesi pääsi pois, koska se oli jotenkin joutunut veneen välipohjan väliin. Taiga teki suuren löydön rannasta.
Tässä nuoruuteni maisemat

Koirat tutkivat innokkaina uusia hajuja

Äiti Taiga ja Pilvi

Taigan löytämä aarre.

Hieno hauen luuranko

Ja Taiga tarkkailee tuliko vene valmiiksi.
 Taigan ja Pilven kanssa on niin hauska liikkua missä vain koska ne eivät vieraista koirista hätkähdä ja saa tulla pyörät, autot ja lastenvaunut vastaan.
Merimaisemassa

Taigan piti  kastella tassutkin.
 Me käveltiin koirien kanssa ja näytin koirille paikan missä minä olen asunut.
Minun asuntoni oli tuo kolmas ylhäältä, siellä minä kasvatin lapseni ja minulla oli myös pikkuinen koira Pärre nimeltään, Pärre oli terrieri. Pärren kanssa me kuljettiin näitä polkuja.
Kiitos taas mailman parhaalle äidille ja isälle ihanasta vierilupäivästä, hyvästä ruuasta ja hauskasta seurasta. Luonanne on aina niin hauska käydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti