sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Lomalaiset ovat palanneet

Tänään on taas koko perhe koossa niin ihmiset kuin koiratkin. Lotta on kotona ja Harry titenkin myös. Säätkin hellivät palaavia lomalaisia. Koirat ovat kahlanneet lammessa ja tänään  laitettiin koirille myös uima-altaat pihalle. Koirat olivat iloisia kun Lotta palasi ja Taiga melkein sekosi. BB:lätkin Lotta sai lipaisut olihan  mamma koira tullut kotiin.
MInun mummolani

Rakennustyömaa
Kaunis äitini

Lomalaiset rakentaa

Komea isäni

Rakennustyömaan johtaja

Mummolan seinustalla

Äitini kesäasetelma

Lotta tutkii vesilinnun elämää lammessa

Tuolla on kala
Lotta kotona ja niin rupesi kivet pyörimään.

Tuo mun mamma on niin hassu

Matkalla tuli janokin

Uima-altaat

BB uima-altaalla

Lotta

MInun äitini on tullut kotiin.

Tuoksuu se minun äidiltäni

Kiva olla kotona taas

Lotta otettiin lämpimästi vastaan niin minun taholtani kuin koirienkin.
 

2 kommenttia:

  1. Öööö miten pääsee teil asumaan, osaan antaa tassua, osaan repiä kukkia maasta, osaan kieriä pyöriä ja pieriä, osaan nostaa koipea mut pissa tulee vain pöntöllä osaan juosta metsässä mut en pitkää matkaa koska oon vähä läski... osaan haukkua posteljoonia hau hau :) tykkään selänrapsutuksest varsinki lapaluitten kohilt. Terv. Kepponen

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa että sopisit meille oikein hyvin tosin tuo piereskely vähän arveluttaa...

    VastaaPoista