keskiviikko 10. elokuuta 2016

Yhteiset synttärit

Olin Porvoossa äitini luona ja me juhlittiin yhteisiä synttäreitä, koska minä olen aikoinaan tosi tosi kauan sitten ollut äitini syntymäpäivälahja. Vietimme äidin kanssa kaksi hienoa päivää yhdessä, shoppaillen ja herkutellen, kävimme myös poikani Tonin luona joka oli tehnyt meille valtavan ihanan synttärikakun.
Siitä se lähtee.

Tämä oli tosi hyvää tai enemmänkin kuin hyvää.
Äitin kanssa oltiin ihan turisteina ja käytiin Porvoon kirkossa, se on kaunis kirkko.

Enkelit kirkkopuitossa

Synttäri selfie
 
Lisää kuvateksti

 Äiti harjoitteli ulkoiluttamaan Pilveä ja Pilvi oppi nopeasti, että mummu se lähtee aina ulos kun vain vähänkin pyytää.
 Kivat ulkoilumaastot tuolla äidin asuinpaikan ympäristössä ja niitä me kierrettiin ja Pilvi nautti.
Illan hämärtyessä

Pilvi ja äiti murhalammella

Pilven kanssa oli tosi mukavaa olla reissussa.

Varsinainen poutaPilvi
Minä olen saanut niin paljon onnitteluita tänään että nyt kyllä onnea riittää.






















 Paljon ihania synttärionnitteluita on tullut ihanien kuvien kera. Kuvat on poimittu tuolta fb onnitteluiden joukosta. Kiitos kaikille tuhannesti.
Minun synttärini kruunaavat nämä ihanat auringonkukat jotka sain ystävältäni. Minä rakastan auringonkukkia, ne on niin kauniita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti