maanantai 5. syyskuuta 2016

Uusi kaveri

Tänään meillä olikin hauska metsäpäivä Keela sai uuden ihanan kaverin. Naapurin Luka oli lenkkeilemässä ihan samaan aikaan ja siitä se riemu alkoikin.
Moi kuka sinä olet minä olen Keela.

Mamma mä sain uuden kaverin.

Nuuskutellaan

Mamma se juoksee mun perässä

Pieni huilitauko on paikallaan

Mene sä sinne niin mä menen tänne
 
Pois risut ja männynkävyt


Hyppää ja loikkaa

Luka ja nuo ihanat korvat
TAIGA-uutiset: Tänään Taigalle on maistunut ruoka paremmin kuin moneen päivään. Aamulla broiskun siivet kelpasivat ja nyt illalla sitten meni paistettua maksaa ja vähän jauhelihaakin. Muuten Taigan päivä on sujunut rauhallisesti ja lenkit hitaasti mutta varmasti, on kyllä varsinainen hitailija tällä hetkellä ei ollenkaan mun reipas Taigani.
Odota mamma mä olen tulossa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti