keskiviikko 6. kesäkuuta 2018

Pilven kanssa retkellä

Minulla oli tänään varattuna hieroja ja päätin, ottaa Pilven mukaan, koska hierojani on todella "eläinihminen" ja koirani ovat aina tervetulleita mukaan. Onneksi en ollut viime minuutilla liikkeellä sillä kun saavuimme Kupittaan puiston P-alueelle huomasin että suurin osa P-alueesta oli suljettu ja puiston läpi oli mahdotonta kulkea koska kulku oli estetty aidoilla (voimistelutapahtuma). Lähdettiin sitten kiireellä kiertämään puistoa ja otin vahngossa väärän hihnan Pilvelle, nimittäin hihnan missä ei ollut kakkapusseja. No mennään nopeasti ei siinä nopeus auttanut vaan Pilvi pyllisti kakat ihan lastentarhalaisten ja hoitotätien viereen, minä olin tyhjentänyt myös lähteissä käsilaukkuni lähes kaikesta. Hetken mietin että ei voi olla todellista, jätöstä en voi mitenkään tähän jättää laukusta ei löytynyt edes nenäliinaa. Ei sitten muuta kuin  itseni hilliten keräsin Pilven kakka kikkareet käteen ja lähdin kuljettamaan niitä lähimpään roskikseen mikä ei ihan lähellä ollut. Hierojalle saavuimme viime minuutilla ja pääsin pesemään koirankakat kädestäni. Onneksi sen jälkeen kaikki sujui hienosti. Paluumatkalla olin jo varautunut, mutta eihän Pilvellä enää hätä ollut.
Pilvi
 Illalla Piipahdimme katsomassa Lumoa ja Luna sekä Tarekkia. Lumo oli niin iloinen kun kasvattaja mamma tuli käymään ja sainkin ihania koiranpusuja.
Mä pussan sut puhki.
 Kiitos taas ihanista tarjoiluista Lumon kotona on aina ihania herkkuja tarjolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti