tiistai 9. elokuuta 2022

Nyt ei vain voi ymmärtää

 Keelani on kyllä niin ihmeellinen koira ja minä en vain nyt enää ymmärrä tuota ihanaa eläintäni. Keelahan on 7,5 vuotias ja nyt hänestä on tullut niin läheisriippuvainen, etten voi mennä yhtään minnekkään. Tänään kun jätin Keelan kotiin ja lähdin Rose´n kanssa lenkille oli minua vastassa seuraava näky kun tulin kotiin.



Mistä tuon ikäinen koira on kehittänyt eroahdistuksen. KePon mielestä minä olen pilalle hemmotellut koko koiran no niin varmaan olenkin. Keela on iloinen ja syö hyvin ja kulkee askel askeleelta minun perässäni. Rose´n kanssa sentään voidaan toimia niin kuin toimitaan normi koiran kanssa.



Perro poikakin tai oikeastaan hänen emäntäsä lähetti minulle kuvatervehdyksen.



Kiitos terveisistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti