sunnuntai 18. toukokuuta 2008

On aika kiitosten


Nyt tämä yhdeksän viikon unohtumaton aika on päättynyt Belunan Kingly-pentue on saatettu mailmalle, jokainen pennuista on saanut rakastavan oman kodin. Joitain pikku Kinglyjä kenties tullaan näkemään näyttelykehissäkin. Olen saanut joukon ihania uusia koiraystäviä ympäri Suomea, joten kiitos teille jokaiselle, jotka olitte valinneet Belunan-kennelin paikaksi, mistä halusitte oman pikku-leonne hankkia. Haluan myös kiittää teitä minulle tuntomattomaksi jääneistä henkilöitä, joiden olen kuullut suositelleen kenneliäni pennun hankintapaikaksi. En tiedä mitä olen tehnyt, että olen saanut tuollaisia ystäviä ja tukijoita. Haluan myös kiittää Johannaa Resson omistajaa, joka antoi Resson Bellan pennuille isäksi  ja on myös aktiivisesti osallistunut pentujen kasvun seuraamiseen. Nöyrä kiitokseni kuuluu myös niille kokeneille kasvattajille, jotka ovat jaksaneet minua väsymättä neuvoa ja opastaa. Kiitos kuuluu myös Minnalle ja Jannelle Haimooseen, jotka tekivät pentupaketit pentujen mukaan. Lämmöllä haluan myös kiittää teitä kaikkia, jotka olette blogiani seuranneet ja yhdessä eläneet aikaa pentulaatikon reunalla, teidän määränne on ollut suuri. Toivottavasti jaksatte edelleen seurata kuulumisamme vaikka uutiset pentulaatikon reunalta nyt ovat päättyneet. Pentuhuone sulkeutuu, kunnes se on aika avata ja toivottavasti silloin huoneen täyttää Belunan kennelin seuraava pentue.  KIITOS.



On aika leikit lopettaa ja hiljaa ovi sulkeutuu, kunnes huoneen täyttää taas pikku tassujen tepsutus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti