perjantai 23. toukokuuta 2008

Tervehdyksiä


Tänään Turria kävi taas tervehtimässä hieroja Satu ja olipa Turri koira niin suunnattoman iloinen asiasta. Ensimmäisenä Turri painoi tontin ympäri ja sitten lampeen seisomaan, siis Turri meni lampeen kun Turri eio koskaan mene lampeen, no olipa meillä sitten märkä koira hierottavana. Kylläpä Satua hymyillytti.



Ihanaa nyt nautitaan.


Sitten on tullut postia Pontukselta ja Topilta.


          Olen minä niin mahdottoman söpö, siis minä olen Pontus jos ette sitä heti arvanneet, nämä kuvat ovat vähän pieniä, niin että kaverini Kassu ei mahtunut kuvaan, mutta se leikkii minun kanssani. Minä asustan yhdessä Kassun ja iskäni kanssa ja meillä on hurjan kivaa yhdessä.



Leevi ja Topi lepäävät palloleikkien jälkeen.



Mami Topi kiusaa... mamiiiiii



Mihin se mami on menossa, täytyy hieman seurata , että ei vain pääse karkaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti