tiistai 16. syyskuuta 2008

Miksi minä en opi?


Luulisi minun jo tähän ikään uskovan muutamia tosiasioita, sillä jos en muuten usko niin kantapään kautta sitten on uskottava sen todisti taas viime yön tapahtumat. Sain naapurin rouvalta ison pussillisen omenia n. 2-3 kg, ja mikä kumma sisäinen intuiitio (lue laiskuus) minun käski jättää omenat eteisen lipaston  päälle kun lähdin nukkumaan. Noin klo 2 heräsin outoon hajuun (lue kakan hajuun) ja laitoin valot ja nousin ylös, eteisessä minua kohtasi näky mikä sai unen karisemaan hetkessä silmistäni eteisen vastapestyllä isolla matolla oli 12 vetelää isoa kakka kasaa ja yksi puoliksi syöty omena ja yksi melkein kokonainen omena ja tyhjä muovipussi missä omenat olivat olleet ja vieressä makasivat Milana ja Lotta. Haju oli valtaisa, ei auttanut muu kuin päästin koirat pihalle ja vein maton pesuhuoneeseen nousin mäntysuopaa ja juuriharjan ja aloin puhdistamaan mattoa, jo klo 03 oli matto pesty ja huuhdeltu ja ripustettu kuivumaan, sen jälkeen siivota sipaisin pesuhuoneen ja pyyhkäisin vielä eteisen lattian ja otin koirat sisälle ja ei muuta kuin nukkumaan, tosin minun paikallani nukkui Diwa ja Luna ja Bella ja Naukkis joten sänkyyn pääseminen oli sekin työlästä. Aamulla 5 aikaan kun herätyskello soi ja soi ja soi minua odotti eteisessä vielä yksi vetelä kasa, mutta se oli helppo siivota koska mattoa ei enää ollut lattialla, mutta onneksi nyt ovat vatsat jo rauhoittuneet. Harryni ei taaskaan tiennyt mitään öisistä matonpesu harrastuksestani, on siinä miehellä unen lahjat, ehkä se on minun pelastukseni, että Harry ei ihan aina tiedä mitä kaikkea meillä tapahtuu öisin.



Hei mamma minä en koskaan tekisi sinun matollesi noin monta ällö kasaa, miksi nuo koirat eivät voineet mennä hiekkalaatikkoon.



Mamma anna minäkin kirjoitan, sillä minulla on pari mehevää juttua noista koirista joista et vielä tiedä mitään.



Miksi muuten koirat syövät omenia kun niistä tulee vatsakin kipeäksi, ei me kissat vaan koskaan syötäisi omenoita, koska se ei olisi viisasta, miksiköhän noita koiria sanotaan viisaiksi, ei minusta aina siltä vaikuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti