sunnuntai 21. joulukuuta 2008

Leo vauva kylässä


Meillä kävi tänään 5 kk vanha leovauva kylässä Ina Naatalista. hieman Ina aluksi hirvitti mihin emäntä hänet oikein on tuonut, haukuntaa kun kuului joka puolelta. Aluksi Ina sai tutustua rauhassa piha-piriin ja siellä asustaviin "pelottaviin" ihmisiin. Sitten Luna halusi tutusta Inaan ja Inastakin Luna oli tosi hauska tyyppi niin rauhallinen, mutta ei Lunasta oikein painikaveria saanut no sitten seuraavaksi tutustuttiin Milanaan ja johan rupesi kaveria löytymään painileikkeihinkin. Kun oli aikansa leikitty niin päätettiin lähteä sisällle ottamaan pienet torkut ja samlla käytiin punnitsemassa neiti. Hienot lukemat näytti puntari. Sitten otettiin pienet torkut kun aikuiset joivat teetä. Torkkujen jälkeen tuo kummallinen täti konttasi minun kanssani lattialla ja houkutteli minua tekemään kaikelaista mutta oli se ihan kivakin kun se antoi sitten namia ja kehui minua taitavaksi tytöksi.



Mihin minä olenkaan joutunut.



En usko että tuo Diwa on minulle sukua kun se haukkuukin noin hirvittävästi.



Kukas sinä olet minä olen Luna.



Tässä me haistellaan jotain mielenkiintoista, minä en vaan tiedä mitä se on mutta varmaan noi isot tietää kun ne on niin tärkeitä.



Ompa noita tuolla tarhassa vielä monta toivottavasti ne ei päästä niitä kaikkia ulos, no tuon Bellan voi päästää kun senäyttää äitikoiralta. Bella tutkikin lapsukaisen tarkasti, että onkohan oma vai vieras. Kiitos Ina vierailusta ja tervetuloa toistekkin.



Kiitos kauniista joulutervehdyksestä.



Kiitos Micaela ja pojat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti