keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Mä oon lakannut huolehtimasta


Tänään aamulla kun heräsin niin ensimmäisenä kuulin radiosta Mamban kappaleen, Mä oon lakannu huolehtimasta ja silloin tiesin että se oli tarkoitettu minulle, sillä niin syvälle se kolahti. Minun on pakko laittaa nuo laulun sanat tähän sillä se on soinut koko päivän päässäni. Laulu on Mamban uudesta albumista Toinen Elämä.


Mä oon lakannut huolehtimasta mä en aio enää pelätä,mä en mieti paljonko aikaa on vielä jäljellä. Mä oon lakannu huolehtimasta mä en mieti sitä enempää nyt jokainen päivä on tärkee ja ainoo määränpää.


Syitä mä en jaksa miettii en vaustausta löytäisi kuitenkaan. Täytyy kestää se mitä ei voi estää ja ottaa päivä kerrallaan. Näitten kysymysten edessä jokainen on aseeton.



Mä tutkin mun sisäavaruutta ja luulen jotain uutta mä opinkin. Mä kysyin tietä ja etsin selitystä kun joku tietäisi paremmin. Mutta aina päivän päätyttyä olin yksin tietenkin.


Mä oon lakannu huolehtimasta, mä en aio enää pelätä,mä en mieti paljonko aikaa on vielä jäljellä. Mä oon lakannu huolehtimasta mä en mieti sitä enempää, nyt jokainen päivä on tärkee ja ainoo määränpää.



Mä mietin kaiken tarkoitusta,etsin lohdutusta ja epäilin. Mä olin täynnä vihaa, katkeruutta, syytin ja syyllistin, olin onneton ja allapäin ja elämälle vihainen.


Nyt oon lakannu huolehtimasta mä en aio enää pelätä, mä en mieti paljonko aikaa on vielä jäljellä. Mä oon lakannu huolehtimasta mäen mieti sitä enmpää, nyt jokainen päivä on tärkee. Mä oon lakannuhuolehtimasta mäen aio enää pelätä,mä en mieti paljonko aikaa on vileä jäljellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti