tiistai 22. syyskuuta 2009

Kuntoilua, kuntoilua, kuntoilua


Hengissä ollaan vaikka ei ihan heti uskoisi. On lenkkeilty, on vesijuostu, on käyty kuntosalissa, on syöty ja syöty ja uitu ja saunottu ja jumpattu ja aloitettu alusta niin ja saatu tosi paljon tietoa terveellisistä elämäntavoista . Aamulla seitsemältä aloitetaan ja illalla yhdeksältä lopetetaan. Ihmettelen minä jos tällä tulee kuntoon sillä niin on illalla veto pois, että ei ehdi kissaa sanoa kun pää tyynyyn kolahtaa. Kepolla on mennyt ihan hyvin kotona koirien kanssa, mitä nyt tänään aamulla joutui mattopyykille liköhän nukkunut liian pitkään, koska eteisen matolta oli löytynyt haisevat terveiset . Täytyy sanoa, että jos meidän Diwa on läheisriippuvainen niin minä olen kyllä koirariippuvainen, sillä niin monta kertaa on tullut mieleen olisipa edes yksi "fifi" mukana niin olisipa tosi täydellistä ulkoilua. Ainoat eläimet mitä täällä olen nähnyt ovat kultakalat akvaariossa. Kuvia näistä olennoista saatte nähdä kun menen kotiin sillä toki olen ne ikuistanut kameralle. Joten tämä väliaika tietona että hyvin menee tai ainakin kohtalaisesti, jos ei lukuun oteta sitä että olen löytänyt miljoona uutta lihasta joiden olemassaolosta en ole ollut tietoinen. Laitan tähän jonkun koirani kuvan ihan vain helpottamaan omaa ikävääni.



Luna-tyttö se odottelee mammaa kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti