tiistai 7. syyskuuta 2010

Aktivointia


Tänään alkoi taas uusi kurssi, tällä kertaa se on kansalaisopiston tarjoama koiran aktivointi kurssi ja mikä parasta se pidetään Liedon asemalla, siis meidän kotikulmilla. Kurssi alkoi tänään teoriaosuudella ja ensi kerralla sitten koirat aloittavat hauskan pidon. Aktivointikurssi on minusta tosi hauska kun siinä on tarkoituksena todella pitää yhdessä koiran kanssa hauskaa. Ajattelin ensin mennä BB:n kanssa mutta kun BB käy jo keskiviikkona arkitottelevaisuutta niin taitaa tulla liikaa joten luulen että Pilvi pääsee kyseiselle kurssille. Siitä tulee hauskaa ainakin muille osallistujille. Kurssilla käytetään naksutinta ja se voisi olla hyvä kun tuo Pilvi on niin nopea pakkaus. Kurssilta tultuani lähdimme KePon ja koirien kanssa lenkille, vuorossa olivat iltalenkille Diwa ja Luna ja tuli taas todistettua, että kyllä meidän matami Diwa on tosi voimakas kun myyrä meni pellolla niin kyllä minä taisin jäädä toiseksi no onhan siinä koirassa raamit ja lihakset kohdallaan. Diwa on kyllä erikoinen pakkaus, kun Diwan kanssa kulkee on ihan kuin kulkisi kaukkarin kanssa, sama äärettömän herkkä tarkkailu ympäristöä kohtaan, reagointi pieniinkin asioihin, hieman jännittynyt olotila, aivan samanlainen tunnelma kun laumanvartijoiden kanssa kulkiessa. Tosin Diwa ei ole meidän laumanvartija vaan Diwa on meidän lastenhoitaja, jolla pinna venyyyyyy ja venyyy.



Ei nyt aloiteta reuhaamaan



hah hih naurattaa älä kutita



Mä käännän sut ympäri



Mä syön sut



Ei kun mä laitan sut solmuun



Tai ainakin mä puren sua korvasta



Huh huh sä olet aika tankki, nouse ylös



Milana tuu auttaan nostetaan Diwa ylös



Ok en mä jaksa enää huilataan sitten yhdessä.



Mikä se riiviö mahtaa olla kun mamma aina puhuu siitä, onkohan se jokin uusi koira joka meille tulee? Toivottavasti saan leikkiä sen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti