lauantai 27. marraskuuta 2010

Ilta tummentuu


Olipas taas hieno yritys kirjoittaa blogia kun vain otsikko tallentui pitkästä kirjoituksestani, joka siis alkoi kertomuksella siitä kuinka olemme tänään valmistelleet joulun tuloa, laitettu on joululiinat, kynttilät ja verhot. Ostettu ensimmäinen joululahja ja sen saa Diwa ja se on aivan ihana apina. Uskallan sen kertoa koska olen lähes varma ettei Diwa lue edes salaa blogiani. Koirat ovat tietystikkin auttaneet parhaansa mukaan jouluvalmisteluissa ja ensimmäinen ja hienoin asia oli kun koirat nukkuivat tänään yli 7:ään jotta minä joka kotiuduin pikkujouluista noin kolmen aikaan sain nukkua ihan kunnon yöunen. Pikkujouluissa oli hauskaa ja niinhän se kait on tarkoituskin. Joulukortit on kirjoitettu kaikki 50 kappaletta ja yksi osoite on edelleen jossain se pitää vielä selvittää, minä en kyllä ymmärrä miksi minun pitää selvittää joka joulu kaikki osoitteet vaikka ne aina laitan talteen.



 Tytär ja äippä



Luminen metsä on kaunis ja kylmä



Hännät kippuralla



BB ja Lotta


KePo meni pienille päikkäreille ja lupasi sen jälkeen lämmittää meille pikkujoulusaunan, ihanaa kyllä tuo sauna on aivan loistojuttu ja sen tietää Lunakin joka saunoo aina kanssamme ja nyt myös Pilvi on alkanut tulla saunaan, tosin Pilvi pysyttelee alemmalla lauteella.



Kyllä nämä koirat ovat minulle sellainen elämänilo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti