tiistai 30. marraskuuta 2010

Pakkanen pyllylleen


Vihdoinkin pakkanen helpotti ja heti sain energiaa viedä tänään joulukortteja postiin ja tarkasti olin laskenut, että jokaisessa punaisessa pussissa oli vain 25 korttia kuten ohje pussissa on, mitä tekee postivirkailija, vastaanotettuaan kuoreni, hän sanoo minulle olisi ne voinut täyteenkin laittaa, no ei hemmetissä olisi voinut siinä luki selvällä suomen kielellä max 25 korttia / kuori. Eihän maantien varressakaan ensin lue 80 km / h ja sen alla lisäkilpi anna mennä  200 km /h jos autolla sattuu pääsemään 200 km. No kortit tuli jätettyä postiin ja koirankuvat lähtivät mailmalle viemään joulun ilosanomaa. Diwalla on hauska tapa aina aamulla hakea KePon sisäkenkä ja höösätä se suussa ympäri asuntoa odottaen että jos ehtisi livahtaa pihalle ennen kuin kenkä otetaan pois, arvatkaa vaan onko tehnyt mieli päästää koira pihalle kenkä suussa (no ei tietenkään tai jos onkin niin vaan tosi vähä). Kissat ovat ihan hermoraunioita kun eivät ole päässeet ulos pakkaseen ja kiusaavat milloin ketäkin pääasiassa minua ja Pilveä. Nyt niitä roikkuu kuin marakatteja pitkin sohvan selkänojia ja kaapin reunoja. Kuten huomaatte meillä kaikki ihan normaalilla elämisen tasolla ja joulua odotellaan.



Menenkö tuonne vai odotanko?



Menen sitten jääköön Luna tuohon kun ei ymmärrä tulla mukaan.



Mä olen oikea pikajuoksija.



Viekää mut lämpimään tai ostakaa ainakin huopatossut mulla palelee tassut.



Pylly vasten pyllyä pum pum



Ai mamma meni tuonne, mennäänkös mekin ?



No tullaan tullaan kun ehditään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti