perjantai 17. joulukuuta 2010

Joulukortti harjoituksia


Ompas aika vierähtänyt nopsaan kun minun piti oikeasti ryhtyä siivoamaan ja melkein sen aloitinkin ja sitten muistin, että minun piti tehdä sähköisiä joulukortteja ja olipas se taas vaikeaa saada ne kuvat siihen sopimaan ja vielä jotain tekstiäkin. Sitten minun piti pestä pyykkiä ja sekin taisi jäädä ihan alkutekijöihinsä, ei tästä nyt tule mitään, mutta huomenna meille on tultava joulusiivous valmiiksi ja monta muutakin asiaa, sillä ensi viikolla ei ole aikaa kuin loppusilaukseen, no koirat taitavat kyllä tehdä sen silauksen, Ai minun pitääkin kertoa Nupun kuulumiset, eilen illalla ei Nupun synnytys sitten millään käynnistynyt ja loppujen lopuksi Nuppu koira leikattiin päivystyksessä. Pelkona oli pentujen menehtyminen, mutta loppujen lopuksi kaikki kävi hyvin kaikki neljä pentua saatiin "heräämään" henkiin ja emä ja pennut voivat hyvin. Potra poika oli se joka tämän hämmingin aiheutti, koska päätti juuttua poikitain synnytyskanavaan eikä sitten enää pystynyt liikkumaan yhtään minnekkään ja kolme siskoa saivat sitten odotella vuoroaan jota ei tullut koskaan, onneksi apu ehti ajoissa ja kaikki hyvin.



Tuo lähes valkoinen pentu oli uros ja ruskeat ovat narttuja. Nuppu on oikein hyvä äiti ja hoitaa pienokaisiaan huolella. Kiitos Jari kuvista.


Sitten olen saanut pari joulutervehdystä jotka tässä:



Tässä vauhdikas tervehdys lumisesta napurimaastamme.


Спасибо.



Tämä kaunis kortti on tullut Yestasin Sadulta. Kiitos.



  Thank you



Jag tackar



Thank you


Joulun iloista odotusaikaa teille kaikille.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti