sunnuntai 5. joulukuuta 2010




Tänään myös Pilvi pääsi mukaan talviseen metsään ja hyvin se sujui Pilveltäkin vaikka välillä meinasi upota lumihankeen koko koira. Luna sen sijaan ei uponnut vaan loikki pitkin ja poikin, Tänään oltiin myös KePon kanssa etsimässä joululahjoja koirille ja kaikkea kivaa sieltä löytyikin, muutama paketti jokaiselle, hieman joulu hyvää ja jokin lelukin. Tänään oli myös vihannesten mössötyspäivä, koska eilen töistä tultuani en enää jaksanut illalla alkaa moiseen hommaan, mutta nyt on taas kuukaudeksi vihannekset laitettu pakkaseen. Vihannesmösssöt olivat hieman jouluisia, sillä nyt laitettiin lanttua ja porkkanaa ja kesäkurpitsaa ja erilaisia salaatteja mm. rucolaa ja kiinankaalia ja parsaa. Mausteeksi hieman persiljaa ja tilliä sekä merilevää ja kurpitsan siemeniä. Koirat ovat ihan lumiukkoja kun tulivat äsekn kaikki sisälle sillä ulkona sataa jälleen lunta. Viime yönä heräsin siihen kun ihmettelin miten se KePo on tullut ihan liki minua ja laitanut kädenkin kaulalle, mutta ei se ollutkaan kempo vaan Bella nukkui ,eidän välisä tassu minun kaulallani pää minun tyynylläni, en hennonut poiskaan häätää joten hieman minulla oli ahdasta ja kuuma mutta Bellalle uni maittoi.



MIlana neitokainen



Koskaan en unohda sitä hetkeä kun Milana syntyi ihka ensimmäinen oma pentuni tai siis Bellan.



Sulle salaisuuden kertoa mä voisin



Peräpeilin kertomaa



MInäkö lumimyyrä



Pilvi



Kyllä minä pääsen hangessakin lujaa



Mitä me on hukattu?



Leikitsä mun kaa?



Me ollaan kavereita.



Kuinkas minä tänne jouduin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti